آموزش کار با لیزر و دستگاه ها
نوشته شده توسط : mehdi

آموزش کار با لیزر CO2

امروزه با توسعه و پیشرفت در صنعت و اقتصاد دستگاه‌ها و ماشین‌های صنعتی جای انسان‌ها را گرفته‌اندو یکی از پرکار پرکاربردترین این دستگاه‌ها لیزرهای برش هستند. این لیزرها انواع بسیار زیاد و مختلف و متنوعی دارند و هرکدام از این دستگاه‌ها کاربرد خاص خودشان را دارند. یکی از انواع معروف این لیزرها آموزش لیزر CO2 است که این لیزر که نحوه کارکرد این لیزر بر پایه نیروهایی گازی است. گازهای مورد استفاده از در این لیزر مخلوط های متنوعی از گاز کربن دی اکسید هستند، و این لیزر عمدتاً برای کار روی مواد غیر فلزی و عمدتا پلاستیک‌ها و چوب مناسب است در ادامه با نحوه کار با این دستگاه بیشتر آشنا خواهید شد. ما در این مقاله قصد داریم آموزش کار با لیزر co2 را به شما آموزش دهیم.

برای استفاده از این لیزر شما حتماً نیاز ندارید که یک لیزر خریداری کنید می‌توانید از لیزرهای آموزشگاه‌ها استفاده نمایید لیزر CO2 و حدوداً ده هزار دلار آمریکا هزینه دارد که هزینه نسبتاً زیادی است. برای جلوگیری از هرگونه آسیب و خسارت احتمالی، آموزش کار با لیزر co2 را با دقت مطالعه نمایید.

مرحله اول آموزش نحوه کار با لیزر co2

اولین قدم در آموزش کار با لیزر co2 این است که تصمیم بگیرید که چه ماده ای را می‌خواهید برای برش و یا حکاکی استفاده کنید. دستگاه‌های برش لیزر می توانند متریال های مختلفی مانند چوب، پلاستیک، مقوا، پارچه و ورقه‌های نازک فلز را به راحتی برش داده و یا حکاکی کنند. توجه کنید که هیچ ماده‌ای که حاوی کلر باشد برای حکاکی با این دستگاه ها مناسب نیست زیرا باعث تولید دودهای سمی می‌شود که برای انسان مضر است. برای برش برای کار با دستگاه برش لیزری CO2 از تخته‌های پی وی سی، وینیل و مدارهای چاپی خودداری کنید. همچنین شما باید این نکته را در نظر داشته باشید که شیشه قابل حکاکی است اما قابل برش نیست. و همچنین این دستگاه توانایی برش فلزی ضخیم را نیز ندارد.




:: برچسب‌ها: آموزش لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد , لیزر ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: